Thursday, September 20, 2012

2012 Toyota Camry SE V6






2012 Toyota Camry V6 SE
Prognose Negatieve



















Hoe artsen doen? Hoe kunnen ze de mensen vertellen dat hun geliefden zijn ziek, verdrukt, of zelfs terminal? Tuurlijk, het is een ding om slecht nieuws te brengen als een monteur: "Uw transmissie gebakken dame, dat komt wel drie grote." Maar artsen moeten gevoelig te zijn voor de grote angst dat hun diagnose zal vergezellen. Niemand wil te weten komen dat hun voorheen gezonde familielid niet goed, en een arts mededogen is net zo belangrijk als zijn genezende hand. De manier waarop het nieuws wordt geleverd is cruciaal voor hoe een patiënt, familie en vrienden komen om de situatie te accepteren en met de behandeling en de nasleep ervan het hoofd te bieden.

Kunnen we dan, een dokter op deze beoordeling van de nieuwe Camry schrijven? Want na een week achter het stuur van de 2012 Toyota Camry V6 SE, een ding is duidelijk: Deze best-seller is ziek.

Nu begrijpen we dat de auto is een echte instelling - er zijn momenteel zo'n 40.000 mensen snapping up Camrys elke maand. En ja, voor de meeste van de auto kopende publiek, zal de nieuwe midsize Toyota blijven veilig en geschikt indien niet verwonderlijk, zorgen voor openbaar vervoer. Door onze inschatting, maar er zijn ten minste twee, waarschijnlijk drie, misschien zelfs vier of vijf andere middelgrote sedans met een betere algemene pakket van prijs, prestatie en persoonlijkheid dan kostwinner van Toyota. De korte lijst begint met de Kia Optima en eindigt met de Hyundai Sonata, maar de komende Ford Fusion en Nissan Altima verdienen hun schoten ook.



Maar het is niet alleen een gezonde concurrentie die is verzwakt de Camry, het is dat de Camry zelf is oud geworden en moe. Ondanks de Toyota beweert dat de 2012-model is "geheel nieuwe," het is niet zo gemakkelijk te herkennen wat is het verschil tussen Camry van vorig jaar en deze, in ieder geval vanaf de buitenkant. De styling van de nieuwere auto hecht goed genoeg om zowel de geest en de letter van zijn voorganger, dat deze 2012 niet alleen lijkt op de 2011, ze hebben vrijwel gelijke metingen. Zeker, er zijn een paar strakker plooien op de 2012, met name in de boeiboorden, maar dat is het soort verandering dat alleen Toyota's naleving verraadt de filosofie van de auto-industrie van geplande veroudering. Dat gezegd hebbende, het is zelfs niet een bijzonder goede uitvoering van genoemde begrip, als de zevende generatie Camry is niet merkbaar meer moderne stijl dan de zesde - of vijfde, wat dat betreft.

Erger dan de zij-stap met de styling is dat we een moeilijke tijd met het vinden van dingen over de auto die aanzienlijk zijn verbeterd. Er is veel veranderd, met name binnen, maar het grootste deel van het is een spreekwoordelijke herschikking van ligstoelen op de Titanic. Het instrumentenpaneel, bijvoorbeeld, ziet er mooi uit op de foto's, maar in de echte wereld, het is een mengelmoes van verschillende texturen en sheens van plastic op de vele onderdelen. In vergelijking met de Optima, de Toyota's dashboard ziet er ronduit goedkoop. We doen herinneren wat leek op echte metalen sierranden op de Camry's deuren, maar te midden van de nep "metal-look" plastic elders in de cockpit, is het moeilijk om zelfs te onderscheiden.



Met geen rode draad in het interieur, krijgen we het gevoel dat de teams die het instrumentenpaneel alleen bedoeld degenen die de deurpanelen hebben na het feit voldaan. Terwijl dat is onwaarschijnlijk, is het niet af aan het feit dat er is gewoon geen stroom, geen kunst om de Camry's grenzen. Zelfs de stoelen, die anders comfortabel, zijn bedekt met ten minste drie verschillende materialen in zoveel kleuren, lijken minder stijlvol dan als gevolg van iemand die niet in staat om een ​​beslissing te nemen. Dit alles-maar-de-keuken-spoelbak bij te werken saai interieur van de oude Camry's heeft zeker gegeven Toyota klanten iets om naar te kijken waar er was eens gewoon monolithisch plastic, maar dat is nauwelijks waardig opwinding.

De Camry's 3,5-liter V6, anderzijds is. Ja, het is dezelfde 268-pk versie van de corporate V6 Toyota's die we al genieten van al jaren, karnen uit 248 pond-voet van het koppel net zoals zij heeft gedaan in de 2011 Camry. Maar we klagen niet, omdat de aandrijflijn is het aspect van de Camry SE die in het meest robuuste gezondheid. Toyota heeft een aantal aanpassingen aan de V6 aandrijflijn in de Camry zijn brandstofverbruik te pompen tot 25 mpg gecombineerd voor 2012, een twee-mpg verbetering ten opzichte van vorig jaar. We zagen slechts 22 mpg tijdens onze week in de auto, al is er een goede reden voor onze kilometers tekortkoming. Toyota heeft goosed de SE-pakket voor 2012 door het opnemen van het stuurwiel gemonteerde paddleshifters voor de zes-traps automatische transmissie, en geluidjes door de versnellingen perks de V6 als een pacemaker. De paddleshifters zijn mooi ontworpen en goed uitgevoerd - vooral gezien het terecht onsportief reputatie van de Camry's.



Als de paddleshifters tonen hoop, nieuwe rijden van de Camry's dynamiek laat ons beseffen dat wat leven opnieuw injecteren in deze vermoeide oude meisje is nog steeds een riskante procedure. Toyota had gelijk als het gaat om zet macht aan de bestrating, want zelfs met een volledige toepassing van het gas is er geen koppel-sturen van de voorwielen, net naadloze acceleratie als de toeren soepel en snel tot voorbij 6.000 tpm. Maar de 18-inch wielen en 45-serie banden zijwand van de SE een beetje hard rijden over ruw wegdek, en ze wat lawaai doorgeven aan de anders zo stille cabine. Terwijl de suspensie in de SE voelt steviger dan in andere, lagere kwaliteit Camrys we hebben gereden, er is genoeg body roll en de front-end zal nog steeds gemakkelijk uit te wassen onder scherpe bochten. Nieuwe elektrische De Camry's stuurbekrachtiging systeem heeft niet veel feedback en de remmen zijn slechts voldoende, met een harde pedaal dat weinig vertrouwen in paniek stops inspireert. Rijden met de SE in woede zal alleen maar verlaten voel je je meer boos, want het is geen sport sedan.

Niet dat het zou moeten zijn. Maar techniek van een auto die goed kan presteren in de handen van enthousiaste chauffeurs en het bouwen van een toestel voor het woon-werkverkeer massa mag niet wederzijds exclusief. Er was eens een tijd dat de Camry werd gebouwd met als doel de hoogste kwaliteit midsize sedan op de markt. Die niet meer voelt als het geval is - in feite, zijn er momenten waarop het voelt alsof deze is gebouwd om de minst dure Camry dat Toyota kan wegkomen met.



Bijvoorbeeld, de sticker prijs van onze testauto was van 30.910 dollar, maar die niet onder automatische airco, die niet wordt aangeboden op de SE trim. Het deed voorzien van een JBL-branded audio systeem dat klonk onder de slechtste systemen die we onlangs hebben gehoord in een nieuwe auto, met een blikkerig geluid dat alles van analoge FM-radio naar cd's gemaakt om Pandora klinken alsof ze werden gespeeld op laptop speakers . Verder bewijs van kostenbesparingen is te zien in de specificaties voor de Camry's remmen: Alle modellen krijgen dezelfde 11.65-inch remschijven, ondanks de extra 230 pond en 90 pk van de 3420-pond SE V6 over de vier-cilinder model. (Ja, Kia specs grotere remmen voor de meer krachtige versie van de Optima.) Toyota's aandacht voor detail lijkt ontbreekt in andere gebieden, zoals in het display de bandenspanning monitor, die de druk voor de vier banden in een rechte lijn vertoont, zonder vermelding van voor-of achterkant, links of rechts.

In waarheid, het is al jaren geleden dat de Camry echt voelde als een superieur staaltje van industriële engineering. Hoewel er nog steeds een sterke puls slaan onder de motorkap van de Camry SE, het is gewoon niet genoeg om deze patiënt te redden.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...